Specjalista do spraw edukacji
Muzeum Azji i Pacyfiku im. Andrzeja Wawrzyniaka w Warszawie ogłasza nabór kandydatów na stanowisko
Specjalista do spraw edukacji
Oferujemy:
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy,
- zdobycie doświadczenia w rozwijającej się instytucji,
- możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji zawodowych,
- wynagrodzenie zasadnicze w przedziale 5500 – 6500,00 zł (uzależnione od posiadanych kwalifikacji).
Proponowany termin zatrudnienia od 1 grudnia 2024 r.
Wymagania konieczne:
- wykształcenie wyższe magisterskie,
- doświadczenie w pracy z dziećmi,
- udokumentowane doświadczenie w prowadzeniu projektów kulturalnych,
- doświadczenie w organizacji wydarzeń kulturalnych,
- komunikatywna znajomość języka angielskiego,
- swobodne posługiwanie się pakietem Office,
- komunikatywność i umiejętność pracy w zespole,
- bardzo dobra organizacja pracy.
Wymagania dodatkowe:
- doświadczenie w pracy w muzeum / instytucji kultury,
- wykształcenie związane z kulturami azjatyckimi (kierunek etnologia, kulturoznawstwo, historia, orientalistyka lub pokrewne).
Zakres obowiązków:
- prowadzenie zajęć edukacyjnych dla wszystkich grup wiekowych,
- przygotowanie nowej oferty edukacyjnej,
- prowadzenie projektów kulturalnych,
- organizacja wydarzeń kulturalnych.
Wymagane dokumenty:
– CV, zawierające imię (imiona) i nazwisko, datę urodzenia (opcjonalnie), dane kontaktowe, oświadczenie o posiadanym wykształceniu i kwalifikacjach zawodowych oraz o przebiegu dotychczasowego zatrudnienia,
– list motywacyjny (do 1000 znaków),
– w przypadku podania danych osobowych wykraczających poza wymagania określone w ogłoszeniu o naborze oświadczenie o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Muzeum Azji i Pacyfiku w Warszawie moich danych osobowych, w zakresie wykraczającym poza wymagane w ogłoszeniu o naborze, w celu przeprowadzenia procedury rekrutacji”.
Wypełniając obowiązek informacyjny, spoczywający na pracodawcy, w związku z udostępnieniem przez Panią/Pana danych osobowych, uprzejmie informujemy, że:
- Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Muzeum Azji i Pacyfiku, adres: ul. Solec 24, 00-403 Warszawa.
- W Muzeum został wyznaczony inspektor ochrony danych, z którym można się skontaktować poprzez e-mail: iod@muzeumazji.pl lub pisząc na adres korespondencyjny, podany w punkcie 1.
- Administrator przetwarza Pani/Pana dane osobowe na podstawie 6 ust. 1 lit.
c RODO
w związku z art. 221 § 1 i § 4 Kodeksu pracy. W przypadku podania przez Panią / Pana innych danych osobowych, niż wymagane przepisami art. 221 § 1 i § 4 Kodeksu pracy, podstawą ich przetwarzania będzie dobrowolna zgoda, wyrażona na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a i/lub art. 9 ust. 2 lit. a RODO, w związku z art. 221a § 1 i art. 221b § 1 Kodeksu pracy. - Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są w celu wzięcia udziału w postępowaniu rekrutacyjnym, w związku z naborem na wolne stanowisko pracy, a po zakończeniu procesu rekrutacji – w celach archiwizacyjnych, zgodnie z ustawą o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.
- Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą uprawnione przepisami prawa instytucje oraz podmioty, którym Administrator powierzył przetwarzanie danych osobowych (np. w zakresie obsługi informatycznej, prowadzenia BIP, hostingu email).
- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres realizacji celów wskazanych w ust. 4, a w przypadku przetwarzania danych na podstawie zgody – do czasu wycofania przez Panią/Pana zgody na przetwarzanie danych.
- W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych przysługują Pani/Panu następujące uprawnienia:
- prawo dostępu do danych osobowych, w tym prawo do uzyskania kopii tych danych;
- prawo do żądania sprostowania (poprawiania) danych osobowych;
- prawo do żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
- prawo do żądania usunięcia danych osobowych (tzw. prawo do bycia zapomnianym) – w przypadku przetwarzania danych na podstawie zgody.
- W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych na podstawie dobrowolnej zgody, przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia tej zgody w dowolnym momencie.
- W przypadku powzięcia informacji o niezgodnym z prawem przetwarzaniu przez Muzeum Pani/Pana danych osobowych, przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego właściwego w sprawach ochrony danych osobowych – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
- W stosunku do Pani/Pana danych nie będą podejmowane zautomatyzowane decyzje (bez udziału człowieka), w tym dane nie będą profilowane.
- Administrator nie będzie przekazywać Pani/Pana danych do państw trzecich (spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego).
- Podanie danych wymaganych przez Administratora jest niezbędne do wzięcia udziału w postępowaniu rekrutacyjnym. Niepodanie tych danych uniemożliwi udział
w postępowaniu. Podanie dodatkowych danych, przetwarzanych w oparciu o zgodę jest dobrowolne i nie ma wpływu na udział w postępowaniu rekrutacyjnym.
Zgłoszenia prosimy składać za pośrednictwem poczty lub podmiotów doręczających przesyłki albo za pomocą poczty elektronicznej w formie dokumentowej (skan z własnoręcznym podpisem), na adres: sekretariat@muzeumazji.pl , z dopiskiem w tytule: „nabór na stanowisko Specjalista do spraw edukacji” do dnia 18 listopada 2024 r. do godziny: 15.30.
Dokumenty uważa się za dostarczone w terminie, jeżeli wpłynęły na ww. adresy w terminie do dnia 18 listopada 2024 r. do godz. 15.30.
Zastrzegamy sobie prawo udzielenia odpowiedzi tylko na wybrane oferty.
Po zapoznaniu się z dokumentami aplikacyjnymi zostaną wyłonieni kandydaci którzy będą zapraszani na rozmowy kwalifikacyjne.
Dokumenty pozostałych kandydatów są przechowywane przez specjalistę ds. pracowniczych przez 3 miesiące od dnia nawiązania stosunku pracy z osobą wyłonioną w drodze rekrutacji.
W okresie, o którym mowa powyżej, kandydaci mogą dokonywać odbioru dokumentów za potwierdzeniem odbioru. Muzeum nie odsyła dokumentów kandydatom.
Po upływie 3 miesięcy dokumenty kandydatów są niszczone przez specjalistę ds. pracowniczych.